БРИФ

Осмислување креативна кампања за ќерамидите на Тондах, со која ќе ги повикаме луѓето што планирале да градат куќа, да се пријават за ваучер од 50 евра.

РЕШЕНИЕ

За што и да е во животот што планираме да го купиме или да го направиме, сакаме да е најдобро, најквалитетно, највпечатливо. Ова особено важи за нешта што ги правиме еднаш-двапати, како што е градењето покрив на куќа. Во тој случај, убедливо сакаме да направиме најсигурен, најквалитетен, најубав или, со еден збор, најдобар покрив. За тоа, од една страна сакаме да слушнеме кој покрив го бие добар глас, особено меѓу експертите, проектантите, а од друга страна, сакаме и самите да (у)видиме со свои очи. Нашиот народ на темата кажал: добриот глас надалеку се слуша. Тондах, како бренд на најдобрите ќерамиди на пазарот, пак, комотно може да каже: Добриот покрив од далеку се гледа!

ИНФО

Клиент: „Винербергер“
Период на реализација: март-април 2022 г.

На wienerberger.mk

Видео реклами:

Радио реклама: Добриот покрив од далеку се гледа